Четвер, 13.08.2020, 09:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Великобудищанська зош І -ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

На допомогу вчителям

   

Праксеологічні виклики дистанційної освіти в умовах карантину             

В умовах карантину перед освітянами постають нові виклики. Здатність швидко й ефективно адаптуватися до вимушених обставин стали ключовими маркерами успішності педагога.

Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського 10 квітня 2020 року проводив для освітян області вебінар: «Праксеологічні виклики дистанційної освіти в умовах карантину». Викладачі кафедри філософії і економіки освіти та працівники навчально-методичного кабінету психологічної служби ПОІППО ім. М. В. Остроградського висвітлили етичні аспекти дистанційної взаємодії учасників освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти в умовах карантину, розширили знання педагогічних працівників про розвиток кричного мислення в освіті, пояснили психологічні закономірності поведінки людини у кризових ситуаціях, вимоги до «упаковування» навчальної інформації в умовах дистанційного навчання.

Рекомендації вебінару:

  1. Ознайомитись з науковими джерелами з питань праксеології (людської діяльності в аспекті ефективності) та сутності компетентнісного підходу в освіті.
  2. Проаналізувати власний підхід до організації  та змісту навчального матеріалу на предмет його відповідності праксеологічному підходу до освіти.
  3. Модель педагогічної взаємодії трансформувати у більш гнучку із стимулюванням самостійності в учнях. У педагогічній взаємодії  орієнтуватися на емоційні стани дітей. Бути готовими надати підтримку.
  4. Скоординувати дії вчителів у наданні учням завдань, надати поради батькам щодо організації освітньої діяльності дітей вдома.
  5. Для здійснення відеозаписів онлайн-занять з учнями обґрунтувати потребу в таких записах і отримати письмовий дозвіл батьків на зйомку.
  6. Провести обговорення з учнями етичних, соціальних та індивідуальних проблем, викликаних пандемією, важливості міцних родинних стосунків.
  7. Орієнтуватися на психологічні наукові надбання з питань дизайну знань, «упаковувати» навчальний матеріал у відповідності до дистанційної комунікації.
  8. Дотримуватись правил спілкування в мережі – сетикету (нетикету), провести з учнями бесіди щодо електронної самопрезентації школярів.
  9. Максимально уніфікувати сервіси та платформи під час дистанційного навчання (ідеальна формула: 1 учитель=1 меседжер+1 сервіс відеоконференції+1 освітня платформа).
  10. Розширювати можливості розвитку критичного мислення школярів через активну інтеграцію інструментів інфомедійної грамотності.
  11. Обмежувати поширення в меседжерах «токсичного контенту» щодо пандемії COVID -19.
  12. Орієнтуватися на продуктивні зміни поведінки, а не на «когнітивних втечах» від реальності. Турбуватися про себе та умови безпеки для рідних, дотримуватись вимог карантину для збереження здоров’я.

   За матеріалами вебінару

 http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/5466-mozhlyvosti-efektyvnoi-pedahohichnoi-praktyky-v-umovakh-karantynu

 практичний психолог Яківець Р.А.

                  ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТИ ДИТИНИ ЗА КОМП'ЮТЕРОМ

При використанні технічних засобів навчання під час проведення онлайн -уроку безперервна тривалість навчальної діяльності упродовж уроку повинна бути:

  1. Учні 1 – норма не більше 10 хвилин.
  2. Учні 2–4 класів - норма 15 хвилин безперервного навчання.
  3. Школярі 5–7 класів - не більше 20 хвилин.
  4. Учні 8–9 класів -  20–25 хвилин.
  5. Для школярів 10–11 класів на 1 годині занять можна працювати до 30 хвилин, але на 2 годині занять уже дозволено не більше 20 хвилин.

Під час навчального процесу рекомендують використовувати інтерактивні дошки та інші мультимедійні пристрої не більш ніж 15 хвилин протягом 1 уроку. Важливою частиною дистанційного навчання є руханка та вправи для очей наприкінці заняття.

Практичний психолог за матеріалами онлайн-семінару «Науково-методичні орієнтири організації дистанційного навчання», що відбувся 14.04.2020 р.в  #ЦифровийофісПОІППО ім. М. В. Остроградського.

                     

  Практичні поради вчителям, класним керівникам та класоводам щодо організації освітнього процесу в період карантину 

  1. Зберіть інформацію про технічні можливості та ресурси дітей та їх батьків.
  2. Уточніть чи мають діти чи батьки навички роботи з ІКТ.
  3. Оберіть найкращий варіант та спосіб зв”язку з учнями чи їх батьками.
  4. Встановіть правила спілкування онлайн.
  5. Нагадайте учням та їх батькам ще раз про дотримання культури та етики спілкування.
  6. Створіть спільноту для групової взаємодії дітей, батьків та вчителів.
  7. Повідомте графік дистанційної роботи вчителів.
  8. Слідкуйте за дотриманням встановлених правил групового спілкування всіма учасниками чату.
  9. Нагадайте дітям про кібербулінг та про те, що відповідальність в період карантину не змінилася. 
  10. Якщо у класі є учні, які не мають технічних можливостей та постійного доступу до інтернету, домовтеся з ними про день та час, коли Ви будете зв”язуватися з ними по телефону.
  11. Випишіть всі завдання за тиждень, які отримують діти, для того щоб повідомити їх учням, які не мають можливості онлайн навчання.
  12. Ознайомте батьків та дітей з графіком трансляцій телеуроків.
  13. Реагуйте на індивідуальні коментарі дітей в груповому чаті. Робіть зауваження в особистих повідомленнях.
  14. Робіть оголошення, повідомлення у груповому чаті вранці або після закінчення відеотрансляцій, але не пізніше 17.00 
  15. Текст оголошень та повідомлень виділяйте: використовуйте різні шрифти, розмір, символи, стікери, щоб Ваша інформація візуально відрізнялася в загальній стрічці повідомлень. 
  16. Можна запровадити нову традицію для дітей: ранкове вітання в групі, ритуал прощання, рефлексія за день. 
  17. Цікавтеся справами Ваших учнів: їхнім настроєм, самопочуттям, успіхами та труднощами. Адже Ви не просто вчитель, Ви класний керівник. Учням важлива Ваша підтримка, навіть на відстані.

Соціальний педагог Яківець Р.А.

Корисні сайти

                                    Вчителю, учням та батькам: teacher.at.ua

                                                  Все для учителя на www.uroki.net

                                                  Освітній портал «Острів знань»: ostriv.in.ua

                                                  Сайт Ігоря Січовика «Словограй»: slovogray.narod.ru

                                                  Слово вчителя: konserg.ucoz.ua

                                                  Все для вчителя початкових класів: yrok.at.ua

                                                  Презентації для дітей: educat.at.ua

                                                 Довідник для вчителів «Birchen Miracle»: teachers.at.ua

                                                 Заступник директора з виховної роботи: zastupnik.at.u

                                                 Український освітній портал: www.teacher.in.ua

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
 
 
 
 
 
 

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz