Четвер, 13.08.2020, 09:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Великобудищанська зош І -ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Початкові класи

              
  2019-2020 н.р.

Методичне об"єднання вчителів початкових класів.

Склад: Голова

Савенко Наталія Іванівна

Члени:

Левченко В.С. - класовод 1 класу;

Кравченко В.П. – класовод 3 класу.

Ставкова В.П. – класовод 4 класу;

Методична проблема:  активізація творчої аізнавальної діяльності учнів початкових класів та розвиток їх компетентностей.

Реалізація завдань метооб"єднання: 

Сприяння забезпеченню високого методичного рівня проведення уроків різних типів та позакласних заходів;
Виявлення, узагальнення і поширення кращого педагогічного досвіду творчих учителів;
Осучаснення матеріальної бази.

           

Впровадження навчання НУШ для учнів початкових класів.

   2018-2019н.р.

 

З 16 по 20 грудня   пройшов тиждень початкових класів.   Під час його проведення  учні  прийняли участь у проєкті "Малюємо зиму", де вивчали щедрівки та колядки, відгадували загадки про зиму. Провели майстер-клас з витинання сніжинок. Разом з педагогом-організатором Жовноватою Л.В. та учнівською радою школи провели інтерактивну гру "Подорож по країні Зимовій" та відкритий виховний захід "Скоро, скоро в рідний край завітає Миколай". Діти активно брали участь у майстерні Миколая, щодня розважалися використовуючи медіа презентації.   

 

 21. 11.. 2017р

                     Проведено виховний захід для учнів 1 - 4 класів "Їм янголи пісню співають". Діти дізналися про події чотирирічної давнини. Після зажоду приєдналися до загальношкільної ходи до пам'ятника "Небесній сотні", де прикріпили на  дерева паперові  янголята пам'яті.



 

      20.11.2017р.

                  Для молодшиж школярів проведено виховний захід "Ми пам'ятаємо жертви голодомору". Учні прослухали бесіду, переглянули відеофільми. Ніхто не залишився байдужим до спільної біди українців. Класоводи показали, як запалювати свічку пам'яті. Учні на виховних годинах виготовляли янголят пам'яті.                      

З 13 по 17 листопада у Великобудищанській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся тиждень початкових класів. Найцікавішими були такі заходи:

  • Виховні бесіди «Вогонь – друг чи ворог?»;
  • Відгадування загадок;
  • Перегляд мультфільмів з безпеки життєдіяльності;
  • Виставка улюблених  іграшок, книг, пазлів, м’яких іграшок;
  •  Конкурс «Міс Господарочка»;
  • Квест «Фізкульт - Ура!»;
  •  Гра «Подорож по країні Веселковій»;
  • Виховний захід  «Державні символи України».
  • 20.02.2017h

У третьому класі (класовод Савенко Н.І.) проведено виховний захід "Ми їх пам'ятаємо". Використано матенріали шкільного музею(керівник музею Городницька Я.М.). Діти в доступній формі отримали інформацію про події. що відбулися на Майдані. Захід мав велике виховне значення. Презентація, фотоматеріали, інформаційні матеріали патріотичного спрямування і викликали найбілбший інтерес третьокласників.

                                                                                                                         

                                                                                                                         





 





 

11.10.2016р.

Учні 1 - 4 класів провели організований збір лікарської сировини. Операція "Каштанчик" пройшла успішно.Найбільше сировини зібрав учень 3 класу Лазарев Ілля

                                                                                                                                

03.10.2016р.

На базі 3 класу класоводом Савенко Н.І. було проведено батьківський всеобуч. Розглянули такі питання

1. Реалізація компетентнісного підходу в сучасних умовах початкової освіти.

2. Вимоги до засвоєння змісту з кожного навчального предмета

3.  Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів

                                                                                                                         





 

12.07.2016р.





 

Підготувала  Чумаченко А.О. - вчитель ІІ кваліфікаційної категорії





 

Виховний захід

Мета. Розширити уявлення дітей про красу природи взимку; розвивати позитивно-емоційне ставлення до пізнання навколишнього, розвивати читацькі уміння і навички, творчу уяву; вчити дітей правильно, виразно читати поетичні твори, зв’язно висловлювати свої думки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати спостережливість, любов до природи, бажання допомагати  пернатим друзям.

Підготовча робота: вірші, повідомлення дітей, малюнки дітей, виготовлення годівничок.

Обладнання: комп’ютер, проектор, мультимедійна дошка, презентація за змістом, дитячі малюнки.

Хід заходу

Вчитель: Діти, сьогодні наша розмова буде про …., а про що саме вам підкаже загадка:

Я антонім слова „літо”,
В мене біла тепла свита,
я мороз люблю сама:
Адже звуть мене ... (зима) (Слай 1)

Вчитель: Так, ось і забіліла дивна, холодна і чарівна зима! Вкрила землю снігами, дерева інеєм прибрала, льодом скувала річки. На землю прийшла казка! Дуже гарно в таку пору!

-  А хто скаже: які назви мають зимові місяці? (Відповіді дітей)

-  Так, молодці! А тепер відгадайте загадки і скажіть про який місяць йде мова: (Слайди 2-4)

1) Як у подорож рушає,

 прихопити поспішає

 стужу й холод у кишені

 та сніжинок повні жмені. (Грудень)

                            2) Новий рік розпочинає,

 зі святами привітає.

 Щедрувати діток водить,

 на ялинці хороводить. (Січень)

3) Із морозом бешкетує,

 сніговіями лютує,

 бо, напевно, добре знає,

 що зима уже минає. (Лютий)

Леся Вознюк

Вчитель: Молодці! Швидко відгадали загадки. А тепер прослухаємо виступ творчої групи «Дослідники», які підготували повідомлення про зимові місяці. (Слайди 5-8)

Повідомлення 1. Грудень рік кінчає, зиму починає. Зима розпочинається в грудні, і в народі цей місяць назвали «першозимник», грудень-студень (на всю зиму землю вистужує). В цьому місяці дні найкоротші, а ночі найдовші. Тому його ще іменували «ніч року».

Грудень - від слова груддя. Після осінніх дощів розтоптані возами грунтівки замерзали. Їздити такими дорогами було важко - заважали замерзлі грудки.

Сховав грудень під кригою водоймища, розмалював шибки сріблом, повдягав у білі мережива ліси, кожну грудочку землі перетворив на міцну грудку.

 У народі його звали: лютень, хмурень, стужайло, мостовик, трусим.

Грудень

Змерзлим груддям скрізь і всюди

Вкрилось поле і шляхи.

Це вже Грудень! – кажуть люди

І вдягають кожухи.

І дерева в білий іній

Вбрались, як у кожушок.

Річка спить у кризі синій,

І замовкнув спів пташок.

Завмирає вся природа,

А у нас кипить життя:

Йде робота по заводах,

Йдуть у школі заняття.

Повідомлення 2. Січень — найсуворіший з усіх місяців. Славиться тріскучими морозами й дошкульними завірюхами. Українська назва цього місяця походить від словосполучення «січе сніг».  Січень - середина календарної зими, її верхівка.  За народними прикметами, якщо в січні буває тепло, то в лютому слід чекати великих тривалих морозів. Часті іноді сильні вітри.

Свою назву місяць дістав, мабуть, за тріскучі морози і люті хуртовини, характерні для цієї пори. У давнину казали: у січні і снігом лице, і морозом вуха пече. Стверджують: січень весні дідусь, а зимі цар.

У народі відомі й інші назви, переважно регіональні: «студень», «просинь», «просинець», «сніговик», «тріскун», «вогневик», «льодовик».

Січень

Подивись: з початку року

На землі лежать сніги.

Скрізь, куди сягає око, -

Кучугури навкруги.

Вітер снігом б'є в обличчя,

Засипає снігом дах.

І ведуть між себе січу

Хуртовини у степах.

Звір в цю січу попадеться,-

Геть тікає ледь живий.

І по праву січнем зветься

Місяць другий, зимовий.

Повідомлення 3.  Лютий — останній місяць зими. Називали його у народі сніжень, крутень, лютий. Його українська назва свідчить про погоду, поширену взимку. Зима силкується втримати свої права, нагадує про себе завірюхами, снігопадами та морозами, дошкуляє вітрами.

Назва лютий закріпилася за місяцем у кінці позаминулого століття. Адже він люту вдачу має. Про це свідчать і попередні назви місяця: крутень, зимобор, криводоріг, казибрід, межень (межа між зимою та весною).

Лютий

Третій місяць зветься лютий,

А лютує він тому,

Що на світі довго бути

Не доводиться йому.

Хоче лютий, щоб на світі

Панувала вік зима.

Та поволі сонце гріти

Починає крадькома.

Вчитель: Молодці! Гарно впоралися із завданням!Дякую!

Природа взимку надягає білі шати, вкриваються білим простирадлом галявинки, на яких нещодавно цвіли квіти, лісові стежки стають непрохідними. Зимова природа тиха, безслівна…

Зараз я запрошую вас переглянути відео й помилуватися цією красою!

(Перегляд відео).

Вчитель: Так, диво-казка живе скрізь тихим зимовим днем, коли навколо снігові кучугури, , а на деревах шапками лежить сніг. Але зима буває різною.

Її називають чарівницею. Згадайте, скільки гарного навкруги взимку – блискучі бурульки, ажурні сніжинки, пластівці пухнатого снігу, таємничі кучугури, а чарівні кришталеві візерунки на вікнах! (Слайди 9-11).

 Казкова краса зими притягує, хвилює, бентежить нашу уяву. Чарівниця-Зима зачаровувала й надихала багатьох художників, поетів і письменників. Скільки чудесних поетичних рядків присвячено цій порі року!

Виступи творчих груп: «Юні художники» презентують роботи художників(малюнки на зимову тему) (Слайди 12-18), «Юні літератори» виразно читають вірші про зиму.(Слайд 19).

Гостює в нас зима 

Гостює в нас зима

Летять, летять сніжинки

На поле, ліс і сад,

Веселий свій таночок

Танцює снігопад.

Надворі – лютий холод,

Тепла давно нема.

Заліз в копичку зайчик

І солодко дріма.

Мете хвостом лисичка

Сніжок біля сосни.

В барлозі спить ведмедик,

Солодкі бачить сни.

(В.Кленц)

В лісі

Метелиця-хурделиця

Замела лісок.

Як біла ковдра, стелиться

Під соснами сніжок.

Стрибають прудко білочки

По соснах угорі.

Напудрились на гілочках

Поважні снігурі.

Зайчата стали білими, —

Ну зовсім наче сніг! —

Щоб в лісі не зуміли ми

Відшукувати їх.

(Наталя Забіла)





 

Вчитель: Зиму ще називають веселою. В народі говорять: “Зима прийшла і празничків привела”. І дійсно: взимку майже щодня – свято. А які зимові свята ви знаєте? (відповіді дітей). А яке свято найулюбленіше? Чому?

Так, молодці! А ще зима — це не тільки сніги та морози, але ще й велика радість дітям. Адже тільки взимку можна покататися на ковзанах, на лижах, на санчатах. Діти радіють, неначе сніг спеціально створений для дитячої радості. (Слайди 20-22).

Дерев’яні коні по снігу йдуть,

А в сніг не провалюються. (Лижі)

                 Ой, немає їм ціни!

По льоду біжать вони –

Швидконогі…(Ковзани)

Що то за віз,

Що без коліс,

Влітку відпочиває

Взимку дітей катає. (Санчата)

Вихователь. А ще зиму називають лютою. Чому? (відповіді дітей). (Слайди 23-30).

Так, зима для тварин – важкий час: холодно, обмаль їжі. Численні птахи, які мешкають у парках, скверах і біля житлових будинків, опинилися під загрозою загибелі, тому що сніг приховав місця, де можна знайти корм. Тому пережити складні умови зими міські птахи можуть тільки за допомогою нас, людей.  Для синиць та інших дрібних птахів можна спорудити звичайну годівницю з порожнього пакета з-під кефіру або соку, вирізавши в ньому дірку, і насипати туди насіння – найкраще несмажене гарбузове або соняшникове. Або ж повісити на нитці за вікном шматочок сала. Воно має бути обов’язково несолоним, інакше синиці загинуть. Бажано це робити, доки лежить сніг і не спадає мороз.

Такими заходами можна врятувати чимало птахів. Звичайно, якщо будуть прилітати ворони, голуби і горобці, бажано погодувати і їх, тому що кожна тварина потребує нашої підтримки.

Годівниця

Годівницю  для  пташок

Майстрували  ми  завзято,

Об’єдналися  в  гурток

Я,  дідусь  і  тато!

Завітайте  до  нас  в  гості

Пташки-невелички:

Снігурі,  горобчики,

Синички-сестрички.

Кожен  їжу  тут  знайде

До  душі,  за  смаком,

Горобці  –  насіння,  хліб,

А  синички  –  сало!

Холод  лютий  на  дворі,

А  у  пташок  свято:

Їм  зробили  годівничку,

Можна  зимувати!

(Кулагіна Наталя)

Творча група «Умілі ручки» презентують годівнички, які зробили разом з татами та дідусями (після свята годівнички повісили на шкільному подвір’ї).

Давайте пригадаємо, які птахи залишились зимувати у наших краях (відповіді дітей).

А ще наші другокласники  підготували чудові віршики про зимівлю тварин.

                             ЯК ЗИМУЮТЬ ЗВІРІ В ЛІСІ

Крихта-син прийшов до тата

Й каже: «Хочу запитати,

Як зимують в лісі звірі:

Лось, ведмідь, зайчисько сірий,

Видра, кіт і борсучок,

Миша, білка, їжачок?» —

Розкажу, — всміхнувся тато. —

Слухайте і ви, малята».

ВЕДМІДЬ

Холодати в лісі стало,

Осінь пізня вже настала.

Влаштував ведмідь барліг,

Спати там на зиму ліг.

Літо й осінь він старався —

Досхочу він наїдався.

Мед, малину, груші їв,

Рибу та мишей ловив.

Наїдавсь на повний ротик.

Бач, який товстий животик!

І тепер аж до весни

Будуть снитись гарні сни!

ЗАЙЦІ

В полі, в лісі проживають,

А хатиноньки не мають

Довговухі стрибунці.

Сірі й білі є зайці.

Зимня шубка в них густіша,

Навіть в сірого — світліша,

Зовсім біла в біляка —

Гарна, тепла і м'яка!

Взимку від лисиць тікають,

Їстоньки собі шукають:

Обгризають верболіз,

Кору кленів і беріз.

МИШІ

Є миші сірі, польові,

Є жовто-чорні, лісові,

 Є й хатні, що живуть в коморах.

Полівки — переважно в норах.

 Зимують в скиртах польові,

їдять зерно, а лісові

Живуть у норах під корінням,

Гризуть горішки та насіння.

Шукають дупла восени,

Таскають корм туди вони —

Насіння, жолуді, горішки.

Запас на зиму роблять мишки!

БІЛКА

Бачиш, білочка стрибає?

То грибки вона збирає.

Сушить білочка грибки,

Наколовши на сучки.

Он вже скільки їх на гілці!

Вистачить на зиму білці!

Вже й горіхів нанесла —

Теж на зиму запасла.

Склала все: грибки і шишки,

А також смачні горішки

У своїм дуплі вона,

І зима їй не страшна!

ЇЖАК

Чимчикує їжачок —

Ціла купа голочок,

їсть комах він, плазунів

І маленьких гризунів,

 І до жаб він не байдужий.

Влітку він жиріє дуже,

Цей колючий хижачок.

А на зиму їжачок

Знайде ямку чи дупло,

Зробить там собі кубло,

Листячком його застеле,

Спатиме в м'якій постелі.

Вчитель: Молодці! Так, зима буває різною, то сонечко вигляне, і все заблищить, засяє, то сніжок іде, а то хурделиця свої права диктує, мете, завіває.

Було колись - не могла людина дати собі ради з природою: то дощ йде не тоді, коли просять, а коли косять, то тепло й холод не в пору, то і влітку трапиться кожуха носити.

Тож, аби вберегти себе від неочікуваної напасті чи прикрої несподіванки, люди почали спостерігати за природою, і помітили наші предки, що вона сама підказує їм, що і коли має намір послати на землю, і навчилися за сьогочасними передвісниками бачити те, що може трапитися завтра..

Ці спостереження – народні прикмети (Слайд 31), які застерігають від небезпеки, допомагають передбачати погоду та врожай. І усе це багатство перевіреного часом знання, яке передавалось з уст в уста, наші предки залишили нам у спадок.

   Захоплює нас зима також своїми  прислів’ями та приказками! (Слайд 32).

Вчитель: Що ж, любі дітлахи, сподіваємося ви дізналися багато чого нового про зиму. Милуйтеся її красою, розважайтеся по-зимовому, і на цьому ми хочемо попрощатися з вами і подякувати вам за увагу.





 

Тематика батьківських зборів

Чумаченко А.О.  -  вчитель ІІ кваліфікаційної категорії





 

1 КЛАС





 

Тема 1. Вікові та індивідуальні особливості 6-літніх дітей. 

План

1. Рушійні сили розвитку особистості.

2.  Характер пізнавальних процесів дітей шестилітнього віку.

3. Формування особистості.





 

Тема 2. Як допомогти дитині адаптуватися до школи.

План

  1. Ваша дитина стала учнем.
  2. Психологічна готовність до школи – найважливіша передумова успіху першокласників у навчальній діяльності.
  3. Організація правильного режиму життєдіяльності першокласників.
  4. Вручення пам’яток батькам.





 

Тема 3. Особливості ігрової та навчальної діяльності першокласників у школі і вдома.

План

  1. Гра – основний шлях пізнання світу.
  2. Зміна виду діяльності з приходом дитини до школи.
  3. Використання дидактичних ігор у школі і вдома.





 

Тема 4. Проблеми виховання в сім’ї. 

План

  1. Сім’я, її соціально-психологічні функції у вихованні дітей.
  2. Специфіка сімейного виховання.
  3. Основні шляхи та умови успішного виховання в сім’ї.
  4. Анкета для батьків. Виявлення виховних можливостей батьків.





 

Тема 5. Батьки – головні вихователі.

  1. Стосунки між батьками – основа сімейних взаємин. Їх роль у формуванні особистості.
  2. Виховний потенціал стосунків між батьками (авторитарного, демократичного, конфліктного).
  3. Основні напрями вдосконалення родинних стосунків.
  4. Вручення батькам пам’яток „Робити чи не робити”.





 





 





 

Класовод:  Чумаченко Алла Олександрівна





 





 





 

2 КЛАС





 

Тема 1. Громадянин починається в сім’ї.

План

  1. Сім’я – важливий фактор мікросередовища в індивідуалізації процесу формування суспільної активності у дитини.
  2. Характеристика найважливіших складників виховного потенціалу сімї:

а)  стиль взаємин між батьками;

б) ставлення батьків до дітей;

в) культурний рівень батьків;

г) змістовність спілкування батьків і дітей.

    3. Обмін досвідом виховання. Анкетування для батьків.





 

Тема 2. Як навчити дитину навчатися.

  1. Що означає вміти вчитися.
  2. Характеристика найважливіших умінь, які входять у це поняття.
  3. Опосередкований шлях формування вміння вчитися.





 

Тема 3. Роль сімейних традицій у сімейному вихованні дітей.

План

  1. Сім’я як гарант безпеки дитини.
  2. Особливості моралі української родини. Сімейні традиції.
  3. Вплив культурних цінностей сім’ї на пізнавальний розвиток дитини.
  4. Родинне свято „Щедрий вечір, добрий вечір”.





 

Тема 4. Культура поведінки учня. Як її виховувати?

План

  1. Культура поведінки як риса особистості.
  2. Методи виховання моральних основ культури поведінки.
  3. Культурні традиції сім’ї та пізнавальна активність дитини.





 

Тема 5. Роль сім’ї у фізичному розвитку учня.

План

  1. Особливості фізичного і психічного розвитку молодшого школяра.
  2. Фізичне виховання і морально-духовне становлення особистості дитини.
  3. Організація активного відпочинку в сім’ї.
  4. Родинне спортивне свято „Тато, мама, я – спортивна сімя”.





 

 

3 КЛАС

Тема 1. Соціальний захист прав дитини.

План

  1. Декларація прав дитини (1948р.) як міжнародний стандарт прав.
  2. Фундаментальні права, що закріплені в основному Законі України – Конституції.
  3. Запобігання насильству в сім’ї.





 

Тема 2. Шкідливі звички в молодшому шкільному віці. Як їм запобігати?

План

  1. Шкідливі звички – загроза здоров’ю людини.
  2. Динаміка розповсюдження тютюнокуріння, вживання алкоголю та інших наркотичних речовин серед учнів молодшої школи.
  3. Як діяти в ситуаціях ризику.





 

Тема 3. Можливості сім’ї в естетичному вихованні молодшого школяра.

План

  1. Естетико-виховні ідеї сучасної педагогіки.
  2. Виховні можливості видів мистецтва.
  3. Школа і сім’я – основні чинники естетичного виховання дітей.





 





 

Тема 4. моральна свідомість як показник вихованості молодшого учня.

План

  1. Моральне виховання в контексті духовного відродження України.
  2. Дисциплінованість – важлива риса моральної поведінки.
  3. Позиція дорослих у формуванні моральної свідомості молодших учнів.





 

Тема 5. Як правильно організувати працю і відпочинок у сім’ї.

План

  1. Особливості трудової активності учнів.
  2. Значення мотивації у розвитку працездатності учнів.
  3. Правильний відпочинок – необхідна умова ефективної організації трудової діяльності молодших учнів.
  4. Організація фотовиставки „Праця і відпочинок у нашій сім’ї”.





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 

4 КЛАС





 

Тема 1. Усі діти здібні.

План

  1. Суть понять  „талановита дитина”, „здібна дитина”, „обдарована дитина”.
  2. Прихована обдарованість.
  3. Роль сім’ї у розвитку здібностей дитини.





 

Тема 2. Доброта і милосердя народжується в сім’ї.

План

  1. Дитинство – природна школа доброти.
  2. Сім’я як фактор формування морально-естетичних поглядів в українській родині.
  3. Типові помилки батьків (ситуативні вправи).





 

Тема 3. „Важка” дитина. Як вона?

План

  1. Проблема „важкої” дитини в сучасній педагогіці.
  2. Причини та наслідки бичачої агресії.
  3. Сім’я як фактор запобігання негативним явищам серед дітей.





 

Тема 4. Книга і читання у вашому домі.

План

  1. Книга та її значення в розвитку моральних і пізнавальних якостей особистості.
  2. Виступ бібліотекаря з аналізом запитів учнів, рекомендаціями щодо добору книг для читання.
  3. Роль батьків про традиції сім’ї з формування культурних цінностей: читання книг, газет і журналів.





 

Тема 5. Підсумки навчання і виховання учнів у школі І ступеня.

План

  1. Психолого-педагогічний аналіз результатів 4-х років навчання. Загальні рекомендації батькам.
  2. Нагородження батьків за активну співпрацю зі школою.
  3. Знайомство з майбутнім класним керівником та вчителями-предметниками школи ІІ ступеня.
  4. Анкетування батьків.





 





 





 

04.11.2015р.

Учні 3 класу разом з класоводом Чумаченко А.О.

                                               

                                               

                                               

                                               

   10.09.2015р.

 01.09. Відкритий урок для батьків у 2 класі провела класовод Савенко Н.І. на тему "Україна єдина"

                                               

                                                 

      Другокласники поклали квіти до вічного вогню

                                           

      Ці воїни віддали життя, щоб ми могли жити мирно

 17.07.2015р.

Мета: Удосконалювати рівень педагогічної майстерності вчителів, їх ерудиції й компетентності

Реалізація завдань методобєднання:

  •   Сприяняння забезпечення високого методичного рівня проведення уроків різних типів та позакласних заходів;
  •   Допомога у професіному становленні молодого педагога;
  •   Виявлення, узагальнення і поширення кращого педагогічного досвіду творчих учителів;
  •   Осучаснення матеріальної бази

                                                     

                                           
06.02.2015р.
У першому класі пройшов цікавий позакласний захід "На гостини до світлофора Моргайка". Класовод Савенко Н.І.
Учні з цікавістю вивчали правила дорожного руху.
                                                           
                                                                   
                                                                    -->
Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
 
 
 
 
 
 

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz