Вівторок, 04.08.2020, 03:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Великобудищанська зош І -ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Правова допомога

Для організації профілактичної роботи по попередженню правопорушень свої пропозиції та запитання можна поставити оперуповноваженому сектору кримінальної міліції в справах дітей  за телефоном 99-26-02,  або надіслати лист за адресою: селище Диканька, вул.Куйбишева, 1

БЕЗОПЛАТНА ПРАВОВА ДОПОМОГА

ЗА АДРЕСОЮ:

СМТ. ДИКАНЬКА,

ВУЛ. ГОГОЛЯ, 1 (ДРУГИЙ ПОВЕРХ)

ТЕЛ. (05351) 9-73-53

РОЗПОЧАЛО РОБОТУ

«ДИКАНСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ»

ДЕ МОЖНА БЕЗОПЛАТНО ОТРИМАТИ ТАКІ

ПРАВОВІ ПОСЛУГИ:

  • Надання правової інформації, консультацій і роз'яснень з правових питань;

  • Складання заяв, скарг та інших документів правового характеру;

  • Доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції України;

  • Складання документів процесуального характеру та представництво інтересів у суді осіб, які належать до соціально вразливих верств населення

(малозабезпечені особи, інваліди, діти-сироти, діти, які позбавлені батьківського піклування, безпритульні діти, діти, які стали, або можуть стати жертвою насильства у сім’ї, особи, які претендують на статус біженця, ветерани війни, учасники бойових дій, учасники АТО, члени сімей загиблих у воєнних діях, конфліктах та антитерористичних операціях, особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, або є жертвами нациських переслідувань, особи, щодо яких суд  розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності, визнання недієздатною особою, поновлення цивільної дієздатності фізичної особи, особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку, реабілітовані особи та інші).

Алгоритми дій працівників навчального закладу у випадку проявів  булінгу.

Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, передусім вона може розказати про це батькам, вчителю, психологу або безпосередньо директору.

Окрім цього, дитина може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.

1. Якщо педагог або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась йому жертва булінгу чи ні.

2. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу.

3. Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставин булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу та інші зацікавлені особи.

4. Надання допомоги, прийняття виховних і дисциплінарних заходів і завершення випадку.

5. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

6. У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.

Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.

Технології реагування працівників школи на виявлені або встановлені факти булінгу:

•        •        Адміністрація спільно із соціально-психологічною службою школи невідкладно реагує на представлені факти.

•        Безпосередня робота класного керівника, практичного психолога та соціального педагога з булерами та жертвами.

•        Бесіда з учнями класу щодо з'ясування проявів булінгу.

•        Бесіда окремо з булерами та окремо з жертвами третирування.

•        Бесіда окремо з батьками булерів та окремо з батьками жертв булінгу щодо ситуації, що склалася та визначення шляхів її подолання.

•        Відпрацювання навичок поведінки жертв та виведення їх зі стану жертви.

Алгоритм дій працівника навчального закладу в разі виявлення випадку насильства над дитиною

1.У випадках, коли Ви маєте підозри жорстокого поводження з дитиною або є реальна загроза його вчинення (удома, з боку однолітків, інших працівників навчального закладу або інших осіб), Ваші дії:

- повідомити про це в усній чи письмовій формі адміністрацію навчального закладу;

- самостійно письмово повідомити про це територіальний підрозділ служби у справах дітей за місцем проживання дитини;

- самостійно повідомити про виявлений факт жорстокого поводження з дитиною кримінальну міліцію у справах дітей або будь-якого працівника органів внутрішніх справ.

2. У випадках, коли до Вас звернулася дитина з усною скаргою щодо жорстокого поводження з нею, Ваші дії:

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до адміністрації навчального закладу;

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до територіального підрозділу служби у справах дітей;

- оформити звернення дитини у письмовій формі та передати його до органів внутрішніх справ;

- повідомити про це в усній чи письмовій формі від свого імені у вказані (перераховані) вище органи.

3. У випадках, коли Ви стали свідком жорстокого поводження з дитиною, Ваші дії:

- якомога швидше повідомити про цей факт адміністрацію навчального закладу;

- одночасно повідомити територіальний підрозділ служби у справах дітей та міліцію.

 

Роз’яснення щодо застосування наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 №1646 „Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти” 

Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»

Національна дитяча «гаряча лінія» Центру «Ла Страда- Україна»:

0-800-500-333 (для дзвінків з мобільного)

Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.

Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.

 

Національна «гаряча лінія» з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):

116-123 (цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів),

0-800-500-225 та 116-111

Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів щодо конкретної ситуації.

 

Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола Миколайович Кулеба:

(044) 255-64-50

 

Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:

0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)

Можна отримати такі послуги:

  • інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
  • безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
  • правові консультації;
  • зв'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.

Корисні посилання

- Громадська організація «Ла Страда -Україна». Протидiя насильству http://la-strada.org.ua/ucp_mod_catalogue_showcategory_1.html

- Український фонд «Благополуччя дітей». Інформаційно-ресурсний центр «Дитинство без насильства» https://rescentre.org.ua/kudy-zvernutysia-po-dopomohu

- Благодійна організація «Світло надії». Центр розвитку дитини http://www.lightofhope.com.ua/departments/kids_education_center

Інформацію підготувала практичний психолог Яківець Р.А.

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
 
 
 
 
 
 

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz