Вівторок, 04.08.2020, 03:35
Вітаю Вас Гість | RSS

Великобудищанська зош І -ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учням

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. 

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

Корисні поради для учнів щодо профілактики і подолання кібербулінгу

Кібербулінг або інтернет-мобінг – це сучасна форма агресії, яка має на меті дошкулити, нашкодити чи принизити людину дистанційно, без фізичного насильства (на відміну від булінгу). «Зброєю» булера стають соціальні мережі, форуми, чати, мобільні телефони тощо. Особливо актуальною є проблема під час карантину.

  1.       Не поспішай. Не поспішай, не виплескуй свій  негатив у кібер-простір. Дотримуйтесь правила: перед тим, як писати і відправляти повідомлення, потрібно заспокоїтись.
  2.       Будуй свою репутацію.   Будуй власну онлайн-репутацію. Інтернет – це особливе середовище із своїми правилами поведінки - «нетикетом» (новоутворення від англ. net –мережа і «етикет»).  Хоча кібер-простір і анонімний, існують способи про все дізнатися.
  3.       Поважай факти. Зберігати підтвердження факту нападів. Правильна реакція – вимкнути екран (щоб зупинити негативний вплив, але не комп’ютер!) і негайно звернутись до батьків за порадою. Можна зберегти чи роздрукувати сторінку самостійно.

            Декілька порад на випадок, якщо вас залякують або переслідують у мережі:

  • Повідомляйте про залякування в мережі. Позначайте такі випадки для розгляду командою YouTube. Блокуйте користувачів, які залякують.
  • Ніколи не відповідайте на такі коментарі, адже це може лише погіршити ситуацію.
  • Зберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили.
  • Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала.
  • Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником.
  • Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль.
  • Насамкінець, не ігноруйте випадки залякування інших осіб у мережі. Якщо ви натрапите на такий випадок, повідомте про це та запропонуйте свою допомогу – розкажіть користувачеві про CyberMentors.

Почувайтеся безпечно в мережі, використовуючи наведені нижче поради щодо запобігання залякуванню:

  • Не публікуйте в мережі особисту інформацію.
  • Нікому не повідомляйте свої паролі.
  • Обдумуйте свої висловлювання, перш ніж публікувати їх у мережі.
  • Поважайте погляди інших користувачів. Те, що ви з кимсь не погоджуєтесь, не дає вам права бути грубим або ображати інших.
  • Періодично шукайте відомості про себе в Google. Ви зможете побачити в мережі інформацію про себе, яка доступна іншим, а також змінити те, що вам не сподобається.

Покарання за булінг і кібербулінг

  • Булінг (цькування) неповнолітньої чи малолітньої особи — штраф від 850 до 1700 грн або громадські роботи від 20 до 40 годин.
  • Такі діяння, вчинені повторно протягом року після або групою осіб — штраф від 1700 до 3400 грн або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.
  • Якщо булінг (цькування) вчинить дитина у віці до 16 років — відповідатимуть його батьки або особи, що їх заміняють. До них будуть застосовані штраф від 850 до 1700 грн або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.

Корисні посилання:

    1. Партнерський курс Проєкт Міністерства цифрової трансформації України за підтримки ЮНІСЕФ в Україні. https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying
    2. 10 фактів про кібербулінг | UNICEF Ukraine https://www.unicef.org/ukraine/cyberbulling
    3. Що таке булінг? https://www.stopbullying.com.ua/

Шановні учні 9-11 класів.

Рекомендую для вас цікаву онлайн - діагностику  вашого професійного визначення. За допомогою них можна:

Ваша майбутня професія- це ваш успіх в житті.

Поради учням “Як ефективно навчатися на карантині”

  1. Формат дистанційного  навчання для тебе вперше. Твоє хвилювання -  це нормально. Час потрібен, щоб адаптуватися.
  2. Склади свій розпорядок дня.
  3. Не намагайся всі завдання, які отримуєш виконати відразу і за один день.
  4. Визнач, завдання яких  з них ти будеш виконувати відразу, а які пізніше. 
  5. Не забувай про відпочинок та хобі, перебувай вдома на подвір’ї на свіжому повітрі.
  6. Приділяй достатньо часу сну.
  7. Не забувай про спілкування з однокласниками, хоч і на відстані.Діліться враженнями, фото, відео. Так твій емоційний стан буде сприятливим навіть в ізоляції.
  8. Дотримуйся культури та етики спілкування онлайн. Не забувай про кібербулінг, його наслідки. Відповідальність за це  в період карантину не змінилася.
  9. Не надсилай онлайн роботи та виконані завдання вчителям в груповий чат. Всі запитання та уточнення роби індивідуально, в приватній переписці до 18.00.
  10. Дотримуйся встановлених правил спілкування та взаємодії у груповому чаті.
  11. Виконуй всі роботи вчасно та надсилай не пізніше вказаного терміну. Дотримуйся інструкцій та вказівок вчителів.

 

Підтримка психічного здоров’я

Актуальні події в Україні і світі (пандемія, карантин) викликають реакцію стресу в кожної людини, і це нормально. Ця ситуація є новою, потребує нових способів пристосування і є стресовою по замовчуванню. Але рівень стресу можна знизити. Ми повинні розуміти, на що ми можемо впливати, а на що- ні. 

 

        

 

Консультування онлайн https://www.facebook.com/rusyyak

 

                

Поради учням

- Люди народжується для того, щоб залишити після себе слід вічний.

 - Якщо ти хочеш залишитися у серці людському - виховай своїх дітей.

- Виховання людини - найважливіший громадянський обов’язок.

- Поважай, шануй учителя. У справжнього учителя - найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і складна творчість, надзвичайно тонкі інструменти, які вічно вдосконалюються і якими він впливає на людську душу.

- Учитель творить Людину. Знай, що велике щастя вчителя бачити тебе таким, яким він створив тебе як свій ідеал.

- Працю вчителя ні з чим не можна ні порівняти, ні зіставити.

-Учитель - творець твого щастя, твоїх радощів.

- Пам’ятай, якщо ти байдужий до вчителя, якщо ти не розумієш і не відчуваєш складності його праці, ти виявляєш безрозсудне марнотратство великих людських цінностей.

- Умій відчувати поруч із собою людину, умій розуміти її душу, бачити в її очах складний духовний світ - радість, горе, біду, нещастя.

- Думай і відчувай, як твої вчинки можуть відбитися на душевному стані іншої людини.

- Байдужість -  це душевна сліпота.

 -Є в етиці поняття -  хамство. Це одна з рис морального невігласа. Умій виховати себе так, щоб ти не тільки сам не був дрімучим невігласом, а й ненавидів невігластво, хамство.

- Людина -  це сила духу. Але людиною треба стати. Справжня людина виражає себе в переконаннях і почуттях, волі і прагненнях, у ставленні до людей і до самої себе, у здатності любити і ненавидіти, бачити ідеал і боротися за нього.

- Є така тонка і ніжна, сильна і мужня, недоторкана і незламна річ -  гідність людської особистості.

- В житті людина зустрічається з красою і підлістю, радістю і горем; в її духовному житті бувають години торжества і години страждання; душу її стрясає всепоглинаюча любов і відчуття мерзенності; бувають такі повороти й збіг обставин, коли треба відмовитися від задоволення й піти на жертву в ім’я блага рідної  близької людини, треба піднестися силою своїх думок, переконань над почуттями і емоційними поривами.

- Бережи, утверджуй, розвивай, піднось свою людську гідність.

Корінь твоєї гідності - в благородних переконаннях і думках.

- Людина тому й називається Ноmo sapiens, що думкою своєю вона владарює над будь-якими можливими в її житті поривами, прагненнями, бажанням 

   За В.О. Сухомлинським                                                                                                                                                                                                                              Підготувала шкільний психолог Яківець Р.А.

 

                                                                                                        Як виразити свою незгоду батькам, щоб це не привело до скандалу:

- Якщо вас щось виводить з себе, пам'ятайте, що вас дратує не сама людина, а ті думки і ідеї, які він висловлює.
- Не принижуйте думку батьків. Що означає, замість того, щоб сказати «Це безглузда ідея і т. п»., скажіть «Я не згоден і ось чому.».
- Використовуйте займенник «я», «мене» для вираження своїх почуттів, оскільки використання «ти» або «ви», звучатиме категоричніше. Наприклад, замість «Ти постійно нагадуєш мені про мої домашні обов'язки в середу, коли ти знаєш, що у мене багато задано додому» скажіть «Мене пригноблює постійне нагадування про це, у мене сьогодні багато домашнього завдання. Я можу зробити те, що ти мене просиш завтра»?.
- Умійте вислухати думку своїх батьків, тоді з більшою вірогідністю вони навчатися прислухатися до вашого.

Як розповісти батькам про свою проблему, якщо ви соромитеся їм про неї розповісти чи боїтеся їх негативної реакції.

- Сплануйте заздалегідь, що ви збираєтеся розповісти.
- Скажіть безпосередньо, що ви повинні розповісти їм щось важливе. Це необхідно для того, щоб бути упевненим, що батьки приділили вам повну увагу, а не упустили важливу частину вашої розповіді.
- Виберіть час, коли ваші батьки менш зайняті.
- Запишіть. Деяким буде простіший викласти свою проблему на папері і дати потім прочитати батькам

                                                    Умій володіти собою

1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм - постійна зайнятість.

2. Щоб забути свої напасті, намагайся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.

3. Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.

 Пам'ятай: кожна людина - така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.

4. Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки. Уникай зазнайства і дозування.

5. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм - джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що «рана заживає поступово». Не через дрібниці.

6. Будь-яка справа починається з першого кроку! Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

7. Людина, має необмежені можливості самовдосконалення, причому в усіх галузях СВОЄЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ.

8. Будь толерантною особистістю.

Як удосконалити свою увагу

1.    Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.

2.    Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.

3.    Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.

4.    Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.

5.    Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.

6.    Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.

7.    Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).

8.    Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».

9.    Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.

10.Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?».

11.Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос.

12.Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.

13.Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.

14.Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.

15.Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.

16.Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.

17.Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.

18.Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.

19.Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.

20.Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.

21.Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).

22.Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань.

ЯК РОЗВИНУТИ УВАГУ

1. Привчайте себе уважно працювати в найрізноманітніших умовах і на­віть у шумній і відволікаючій обстановці. Треба намагатися не помі­чати того, що заважає роботі.

2.   Систематично вправляйтеся в одночасному спостереженні декіль­кох об'єктів. Робити це треба так, щоб загальне сприйняття кожного об'єкта збереглося досить добре, і в той же час увага потрібно кон­центрувати на головному, виділяючи його із другорядного.

3.   Тренуйтеся в переключенні уваги. Ці тренування повинні йти за трьома напрямками:

швидко переключати увагу з об'єкта на об'єкт; виділяти найважливіші об'єкти за рахунок другорядних; змінювати порядок переключення.

4. Розвивайте в себе вольові якості — це сприяє й розвитку стійкості
уваги. Змушуйте себе зосереджувати навіть тоді, коли цього робити не хочеться. Частіше додержуйтеся принципу «треба», а не «хочу». Починайте роботу 'з важкого і нецікавого, намагайтеся виконува

Форма входу
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
 
 
 
 
 
 

Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz